God morgon!

Vaknade för en stund sen! Det blev så att jag drog till Maasing igår! Alla utom Amelie dissade så M körde och hämtade henne så satt vi här och lyssnade på musik och drack lite öl. Sen åkte vi hem till Maasing. Där var det ganska lugnt och så men det var trevligt ändå. Alltid kul att träffa gamla vänner :)
Skulle ju egentligen till skolan idag och plugga men när jag vaknade hade jag fått ett sms av Elina som sa att hon precis vaknat och att det kanske inte var någon idé att åka till skolan och om vi kanske kunde göra klart det vi skulle hemma istället. Det tyckte jag lät bra! Nu ska jag laga lunch till min söta pojkvän som ligger och gnäller här brevid mig i sängen. Han har tydligen träningsvärk, TUFF LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0