Kul liv

Åkte hem från skolan vid halv 3. Ringde Carro för att kolla hur det hade gått med körkortet, hon hade uppkörning idag, men hon svarade inte. Sen ringde hon upp mig och skrek "JAG HAR KÖRKORT!!!!". Haha så hon kom och hämtade mig och körde mig hem, det var kul att träffa henne eftersom vi inte ses så ofta längre. Det får man ta och ändra på nu! Nu har jag iaf legat med datorn i sängen och pluggat i x antal timmar, är snart klar med mitt arbete om kalla kriget och det känns så jävla skönt att jag har börjat ta tag i den här gamla historiakursen som har hängt över mig som ett regnmoln nu i mer än ett år. Nu har grannarna börjat skrika och jag är hungrig så jag tog en paus eftersom jag ändå inte kan koncentrera mig när dom vrålar. Jag vill at M kommer hem nu och lagar mat och pussar på mig :)


Grattis till körkorten snygging :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0