London news!

Vaknade för ungefär en timme sedan, utsövd och pigg! Blir inget med skolan idag för Elina kunde inte men vi bestämde att vi ska göra så mycket vi kan hemma idag istället sen ska hon komma hit imorgon. Ska försöka få tag på Annika också men det är ju inte det lättaste eftersom den lilla ankan har krökat bort sin mobil (igen). Lollo ringde mig för en stund sen, hon mailade på en skitfin lägenhet i Camden London igår och hade fått svar nu på morgonen! Hon berättade att han skrivit att den låg ett kvarter ifrån Koko som är ett av de coolsta uteställena jag någonsin varit på! Sen är det verkligen mitt i Camden också, hade varit skit coolt att bo där! Han ville hur som helst att vi skulle komma dit och kolla på den innan vi bestämde oss. Vi hade tänkt att försöka hitta några olika lägenheter till i sommar sen åka dit över några dagar och gå på olika visningar. Ska blir skitkul!

Nu ska jag käka och sen plugga som en dåre hade jag tänkt. Ska hem till Lollo sen och ta en öl i solen (om den tittar fram) sen ska vi in till Caféet! Man känner hur sommaren börjar närma sig! Jag och M skiter i att åka till Torekov idag,vi åker på lördag som planerat men vi stannar nog till på måndag istället :)

Innan när jag toppsade öronen gick toppsen av inne i örat. Jag blev rädd att den skulle sitta där föralltid men M lyckades pilla ut den



Jag och snygg-Lollo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0