Malin 20 år!

Jag har inte varit helt ärlig i bloggen. Jag erkänner allt nu.
Min bästa kompis Malin fyllde 20 år idag och jag och mina kompisar har planerat ett fint överaskande till henne.
Malin trodde att hon och jag skulle till Gaston's och käka ikväll för att fira henne och sådär. Men så var icke fallet. Istället kom ett gäng galna idioter (våra polare) och kidnappade henne med skåpbil, vattenpistoler och en jävla massa alkohol. Efter kidnappningen åkte vi hem till Mattias och hade barnkalas för den nyblivna 20-åringen. Korv med bröd, fiskdamm och glass! Malin fiskade upp diverse utstyrsel och uppdag. Senare tog vi bussen till stan. Uppdagen slutfördes med gott resultat (bl. a skulle Malin reklamera sin halväten hamburgare från Donken, för att det låg en bild på Göran Persson i den) och sen gick vi ned till B&B för bowling! Kvällen avslutades ganska tidigt men vi hade ändå sjukt trevligt! Bilder kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna K.

Gud va alla fyller år nu!! typ alla mina komisar fyller år nu i dagarna, plus mamma, plus bästisen malin...:P Vilken rolig idé ni hade med födelsedagsfesten!! :D Puss!

2009-04-07 @ 09:38:45
URL: http://annanando.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0