Mat!

Nu har jag precis käkat, fan va gott det var. Jag bara åt och åt, Michael kollade på mig med orolig blick och frågade "när tar det egentligen stopp?". Jag har varit glad hela dagen och när min homeboy Ola sa att han kommer hem i helgen blev jag ännu gladare! Ska bli sjukt roligt att träffa honom eftersom han bor i Oslo så vi ses inte så ofta längre. Ännu bättre är ju att han också ör bjuden hem till Malin på hennes middag/fest på fredag! Tror att det kommer bli jätte trevligt, mycket olika människor och folk från olika umgängeskretsar brukar vara det bästa för en lyckad fest. Tycker bara synd om Malin och Jim som ska laga mat till typ 20 pers, fan va tungt!
Nu ska jag och Michael kolla på film och mysa, båda två är helt galet trötta efter all mat!



fina M gjorde så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0