Multimedia

Sitter nu på multimedia lektion. Det är så sjukt ansträngade för huvudet och ryggen att sitta vid en dator mellan 8 och 4 en hel dag, men en timmes rast. Håller på med ett bildspel i flash och det är trååååkigt. Vill hem och göra klat mitt historia arbete om kalla kriget så att jag får det ur värden men tiden bara sniglar sig fram och jag är trött och törstig. Ikväll ska jag kanske hem till Sara och plugga om jag orkar ta mig hela vägen dit, det ÄR faktiskt lång Saris. Annars hoppas jag att Lini kommer hem till mig och pluggar med mig. Känner att jag har börjat få ordning på det här med pluggandet nu, iaf under de senaste dagarna, känns skönt! Nu ska jag fortsätta terra Annika. Hon är nog lagom trött på mig vid det här laget. nu ska vi busa, herrå!

 
Vi HAR tråkigt, men vi är ganska snygga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte långt! saknade dig ikväll! men vi ses i veckan gumman! (L)

2009-04-17 @ 23:43:40
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0