Myskväll!

Vi bestämde oss för filmkväll så M åkte iväg för att köpa chips och dipp. Gott! Tror vi ska kolla på Twilight och kanske den sista Beckfilmen. Har lite smått beslutsångest hur jag ska göra imorgon. Familjen och släkten är nere i Torekov nu under påsken och jag tycker att det jade varit super mysigt att åka ner redan imorgon och stanna till på fredag (kan ju inte missa Malins 20 års fest!) men saken är att jag verkligen måste träffa Elina och Annika för att plugga både imorgon och på fredag. Så jag antar att jag får stanna hemma istället. Ska ändå ner på lördag för att fira min lillasyster Julias födelsedag men det hade varit skönt att vara där lite längre än en natt. Aja whatever, jag har en Robert Pattinson som väntar, herrå!





Kommentarer
Postat av: och mina ord är lag

jag skrattade mig seriöst igenom hela twilight, jag tyckte helt ärligt att den var S Å JÄVLA D Å L I G (och ok robert pattinson är gully som cedric men i den här är han fan det fjantigaste jag sett.)

2009-04-08 @ 22:18:40
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0