Plugghelvete

Jag har inte haft tid eller ork att blogga på ett tag. Påsken och lovet har iaf varit jätte bra med mcyket fest och lite ansvarstagande. Men vafan, det var ju mitt sista lov! Nu är det bara plugg som gäller fram till studenten, tråkigt nog. Jag ligger hemma i min säng nu med min laptop och mina skolböcker, ganska mysigt men sjukt tråkigt att det ska vara så fint väder. Det hade varit lättare att koncentrera sig om det hade regnat och blåsigt, då hade man ju inte velat gå ut! När jag tänker efter nu så står det ingenting mer än plugg på schemat denna veckan. Ingen utgång, ingen fika, ingen filmkväll bara plugg plugg plugg!
Såh, nu tänker jag återvända till min uppsats om Kalla kriget! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anna K.

Jag har inte börjat plugga ännu, men så kommer det vara för mig också från och med nästa vecka när jag kommer tillbaka till Alicante...bara plugg plugg plugg som kommer gälla under över en månad, medan fåglarna kvittrar och vanligt folk ligger och prässar på stranden....:( inte kul alls!! vore mckt lättare om det ösregnade och va kallt ute, då är det bara skönt att vara inne!

2009-04-16 @ 01:09:50
URL: http://www.annanando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0