Sjukdom

Jag har inte bloggat på många dagar, har haft för mycket att göra och har inte riktigt orkat.
Nu har jag iaf gått och blivit sjuk, halsfluss som vanligt, och det var inte vad jag hade räknat med just nu. Måste verkligen plugga som en idiot varje dag och det är tusen gånger jobbigare när man inte kan prata eller svälja eller äta eller dricka på grund av ont i halsen.. och sen feber och en jävla dunder förkylning på det är ju inte toppen direkt. Michael jobbar till halv fem sen ska jag ringa jenni och dra med henne till stallet, hon tycker det är mysigt och jag kommer inte klara av det själv så som jag mår för tillfället. M + J = perfekt stallhjälp! Michael sa igår att han ville följa med och ryckta hästarna igen för det tyckte han va kul. Så söt, hehe :)

Nu ska jag plugga historia och religion hela dagen, försöka friskna till också! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli frisk!

2009-04-22 @ 18:37:53
URL: http://lostpersonality.blogg.se/
Postat av: amelie

Deniiise! Det gick nästan bra på tentan idag! eller.. tjaa... bättre än förväntat :D yaaay! hoppas på det bästa nu så att du kan spara massa pengar i sommar (sprit-pengar alltså.. höhö)

kärlek till dig hjärtat<3 När jag ser dig ska jag pussa ihjäl dig så håll i hatten. (den du inte har, men vi kan väl låtsas? "håll i hatten" låter så kul!)

2009-04-23 @ 05:53:16
URL: http://gissbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0