Skola

Fy va jag var trött i morse. Låg och drog mig länge och orkade inte göra mig iordning eller nånting. Tänkte att jag askulle använda de 20 minuterna jag hade på mig att käka frukost men M hade tagit med sig smör och pålägg till jobbet. Så det blev ingen frulle heller. om till skolan vid 8 och träffade Lollo en snabbis. Sitter på graf nu och ha gjort det sen dess. Jävla trist men detta är sista lektionen så det är ganska skönt ändå. Håller på att göra klart min portfolio, klar om en kvart kanske. Sen vill jag äta för jag dör av hunger snart! Annika är gullig, hon har hjälpt mig super mycket med den, jag fattar verkligen ingenting. Som tack sitter jag och nyper henne i armen :) I eftermiddag har jag 3 timmar multimedia och det kommer om möjligt suga ännu mer. Kommer antagligen ett helt ointressant inlägg då också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0