Stadsdagar

Har inte uppdaterat på ett tag, har faktiskt knappt varit hemma alls! Igår mådde jag jätte dåkigt på morgonen men det gick över fram mot eftermiddagen. Ville hitta på något i solen och det slutade med att jag mötte upp Amelie, Isak och Basse i stan. Vi gick och satte oss på ida's för en öl i solen och efter en stund kom Lollo och gänget. Efter stekande, ätande och några öl till åkte jag och Lollo hem till Mangan för att kolla efter lägenheter i London, vi lade även upp en egen annons!
Vid åtta mötte jag och Lollo upp Basse, Johan och Jeppe på B&B för att lira biljard sen göra quizzen. Biljarden gick bra och quissen gick skit! När de slutade där gick vi vidare till Bulls där jag träffade Isak och Amelie igen!
Hade en otroligt trevlig dag/kväll! Man var ju ganska trött efter att ha flängt runt på stan så många timmar så jag måste säga att det var otroligt skönt att krypa ner i sängen brevid en varm söt kille när jag väl kom hem!

Idag har jag träffat mamma. Vi var i stallet först sen åkte vi hem och satt på vår soliga trappa och läste tidningar, myspys.
Michael kom vid fem och vi bestämde oss för att åka in till stan och sätta oss på en uteservering men allt var proppfullt, fanns inte bord någonstans. Vi ändrade planen till att gå till systemet och köpa lite öl sen till Takenaka för lite take away sushi men det var 45 minuters väntelista där så det sket sig också. Slutade med att vi köpte McDonald's, gick och satte oss i parken för att käka sen blev det för kallt så vi åkte hem. Det var mysigt iaf, man känner sommar vibbarna i stan nu :)
Nu ska vi snart lägga os i badet och kolla på film och ha en mysig kväll! Imorgon blir det utgång med tjejerna!


Jag och m i somras, så brun och snygg han var ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0