Tillfrisknande

Jag börjar bli frisk nu, så jävla skönt! Ingen feber och halsen är inte lika svullen och öm. Så det blir skola imorogn. Måste betala balen för det har jag inte gjort ännu. Provade klänningen igen inna, den börjar bli för stor runt magen, jag måste käka upp mig lite, har en månad på mig! hehe.

Idag har jag pluggat och kollat på Gossip Girl. Ska försöka ta tag i mitt fördjupningsarbete i religion b nu, det ska vara klart om en vecka och jag har inte börjat ännu. Sen sa jag till stallet vid 6 tiden, kunde inte igår för jag hade feber och mådde inge vidare så viktor och julia och hennes kille olower fick ta hästarna. Dom ringde säkert fem ggr i panik och fattade inte vad dom skulle göra. hur svårt ar det att fylla några hinkar med käk och några påsar med hö? Dom mockade inte ens så nu kommer jag ha en jävla massa skit att ta tag i när jag kommer dit. Tar med mig en stark karl och en söt jenni, blir nog jätte bra.

Vår tidning Popkorn har blivit nominerad till lilla journalistpriset!!! Hur ballt är inte det då! Jävla bra jobbat!!!! Mp06f för balla foton, mp06j för störtsköna artiklar och mp06g för ascool design! Den 14 maj drar vi upp till sthlm för att gå på prisutdelning och förhoppningsvis ta emot första priset!!!



Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah joodå sjäääälvklart :)

2009-04-23 @ 15:35:38
URL: http://natlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0