Vår!

Nu är jag hemma igen! Provet gick nog bra, det kändes så iaf. Efter provet gick jag in till stan och provade jeans hittade dock ingenting. Sen mötte jag upp Elina och vi gick till MQ för att leta efter studentklänningar. Elina hittade en skitsnygg vit fodralklänning som jag tycker hon ska köpa, själv hittade jag massvis med söta klänningar men jag tyckte att allting satt konstigt. Om det passa över brösten är det för stort för resten av kroppen och så tvärtom, inte alltid kul med dessa kurvor. Sen kände vi oss varma och trött så vi gick till Espresso house och käkade lunch och tog en kaffe i solen, det var mycket trevligt tills jag gav oss båda ångest över att vi satt där och slappade istället för att va hemma och plugga. Så nu sitter jag hemma i en ensam lägenhet och ska bänka mig med skolböckerna. Jag börjar ångra mig nu, det var mycket trevligare i stan. Kanske är dumt att försöka sig på pluggandet när det är soligt och skönt ute? Kunde jag ju tänkt på innan..



Fick en fin sjal avv mamma igår, den är köpt i Algeriet..(tror jag det var)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Nej, imorgon (torsdag) är det som vi ska ut. Och riktigt dragna kommer vi också att bli det vill jag lova. haha. Vi kanske kan träffas på en öl i solen efter du slutat skolan? Om man får joina vill säga ;) Skulle sitta fint med en mjukstart. hihi.

2009-04-01 @ 21:47:40
URL: http://gissbol.blogg.se/
Postat av: Din Prins

Att ni iallafall kom på själva att ni borde plugga är stort av er, men vad är det för fel med att plugga i en solstol med några kalla egentligen? Brudar... :) Söt du är med blogg och grejer!

2009-04-02 @ 17:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0