konstantine

idag är en sån dag man behöver oftare och jag har inte kännt mig så lugn och avslappnad och bra på länge. var i skolan i morse, skrev två prov. sista proven någonsin. åkte tillbaka hem till jason och skrev ett arbete, tog några timmar, va ganska tråkigt men det var okej ändå för jag låg i hans säng och lyssnade på musik och kände mig nöjd med mig själv för att jag verkligen gick till skolan som jag skulle och för att historiaprovet gick as bra. är hemma nu, ska duscha, tvätta, kanske packa lite. middag med familjen, bara fem dagar kvar nu. det känns som att det nyss var elva dagar kvar, det går fort och jag hinner inte med riktigt. men i fem dagar till kanske jag kan få vara såhär nöjd, kan det få kännas såhär bra? fem dagar går så fort but we just have to make the most of it.


you spin around me like a dream
we played out on this movie screen
and i said
did you know i missed you
i miss you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0