ten days to go

vaknade sent idag, jag har vänt på dygnet tror jag. lollo kom hit en stund, vi drack te och pratade om london. hon tof sitt körkort igår, har varit helt galet nervös och hispig så credz till henne! just nu sitter jag och pluggar historia och käkar ben & jerry's. historan suger, glassen är god. jason har äntligen blivit frisk så jag är glad tjej idag. behövde nog bara sova ut och sluta gnälla och pmsa typ. någon som har lust att designa om min blogg? jag orkar verkligen inte. nathaaaaa? (a)

tillbaka till historiaskiten nu. skriver ett arbete om nationalismem på 1800-talet. behöver mer glass.


i hope you dont mind that i put down in words
how wonderful life is when you're in the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0