suit up!

legat och hostat nu i två dagar, nedbäddad i sängen med nip/tuck, how i met your mother och diverse andra serier. jag har snytit upp snart 3 rullar papper och jag har hostat så mycket att jag har en träningsvärk i magen som heter duga. men, jag tror det börjar bli bättre. det MÅSTE bli bättre.

har så sjukt mycket att göra nu egentligen. hela huset ska städas fin fin fint. måste handla mat och mer alkohol. måste laga mat. måste fixa med partytält, bord, trädgård och mysfix. måste fixa björkris. imorgon ska klassen fixa släpet vi ska åka med på studenten. måste städa och fixa iordning mitt rum. måste bli FRISK. måste fixa naglar, hinna träffa ola-baby som kommer hem imorgon. allting ska vara klaaaart på torsdagkväll. mamma håller nog på att få ett nervsammanbrott, det verkar onekligen så.

ochjag sitter hemma och lyssnar på J-lo och britney och försöker att inte tänka för mycket på hur mycket det är som ska fixas. försöker att inte tänka för mycket på dig.. och lite mer på dig istället.


minus för: förkylning, stress, missnöjd mamma, dåligt med pengar  >.<

plus för: söt lillasyster, söt lillebror, ola kommer hem, kaniner, fin känsla i magen  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0