the loyal

haft bra dagar sen balen.

klockan är 02.14 och det är onsdag natt.
varför sover inte jag?
är det för att jag sov till 12.30 idag, eller är det
för att hela kroppen gjort uppror mot alla känslor som finns och inte finns?
men om man känner känslor som inte finns, känner man dom inte då?
på något sätt tycker jag om känslan av att inte riktigt veta
vad jag faktiskt känner.

egentligen vill jag bara hålla en varm hand.
inte för hårt så att det gör ont
inte heller för löst så att det trygga med en varm hand inte känns tryggt längre
men sådär lagom hårt och lagom löst och lagom varmt



i wait for the day you will see you can't say no to me
and everything is gonna be ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0