Nyvaken

Jag somnade visst. M väckte mig precis med ett stort glas is och citron vatten. Han är väldigt söt och snäll idag och håller just nu på att laga en jätte fin middag till mig och Elina som kommer om en halvtimme typ. Skönt med en kille som vet när han betett sig illa och faktiskt visar att han ångrar sig genom att vara världens bästa kille ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja fixa mig inför kvällen. Ska bli skönt att inte gå på värsta förfesten med massa folk och istället sitta och bli full me en av mina bästa tjejer, det är dom kvällarna som brukar vara de roligaste!

Mellan 20.00 och 21.00 ska vi släcka alla lampor för att tända ett hopp för miljön. Ska du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0