Skolan, solen och softa tjejer

Sitter nu i skolan, har haft 3 timmars håla som har spenderats med plugg, käk och mys i solen. Sitter nu med Elina och Annika i fotosalen och redigerar bilder. Det är tråkigt att sitta här framför datorn när det är så fint väder ute!
Min älsklings tjej Malin kommer hit om två timmar och sen kommer min mamma och hämtar oss. Vi ska gå på någon auktion i eftermiddag, mamma hade hittat någon briljantring hon ville buda på. Ska bli roligt! Eftersom jag nu ska flytta hem till min mamma igen ska kolla om jag kan hitta lite shyssta saker till mitt nya rum där. Min syster och jag har bytt, hon är 16 och det känns som att hon har mer användning för ett stort rum i källaren eftersom det är hon som måste smyga ut och in killar, inte jag. ;)


 
Elina, jag och Annika

Elina, jag och Annika

Kommentarer
Postat av: Louise

haha. coolingar!

2009-03-27 @ 14:00:17
Postat av: Amelie

Flytta hem? va? <3

2009-03-28 @ 18:31:33
URL: http://gissbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0