Skön kväll

Är hemma från mamma nu. Fick inte träffa henne så mycket för hon babblade i telfon med min moster i en timme ungefär men lillebror var lika söt som vanligt! Nu ska jag maila till min lärare och sen ska jag sätta mig och plugga en stund. Kanske att jag borde läsa igenom texterna till det nationella svenska provet imorgon. Jag är sjukt taggad nu faktiskt, hade gärna skrivit det nu när jag känner mig så peppad! Sen blev jag så glad när mamma sa att hon hade betalat räkningen på min studentmössa som kostar 800:- och att hon antagligen ska köpa träningskort på tk till mig. Jag får ju både studiebidrag och underhållsbidrag och jag ska egentligen klara mig på det, vilket jag alltid har gjort, men nu kommer det vara så sjukt mycket utgifter med balen och studenten och allt sånt så jag har känn lite panik över att få det att gå ihop. Då är det bra att man har världens bästa mamma som kan hjälpa när det krisar!

Jag och M var precis på Ica och handlade apelsiner och choklad som jag ska ha på skrivningen imorogn. Köpte veckorevyn också, alltid trevligt med lite skön läsning. M sitter just nu på golvet med sin trollerilåda (för barn) som han fick när han fyllde år förra månaden, han har bestämt sig för att lära sig trolla nu. Ganska söt är han ändå :)

M läser noga i sin trolleribok och efter en stund
lyckas han med det populära trolleritricket.......




..KANINEN I HATTEN!!


Kommentarer
Postat av: Louise

hahahah!

2009-04-04 @ 11:18:47
Postat av: Sara

Hahahahaha, fantastiskt!

2009-04-08 @ 22:47:44
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0