Slappe-Söndag

Jag och Elina hade super mysigt igår. Det var såklart inte lika kul i stan (det är det ju aldrig) men det var ändå trevligt. Nu ligger jag i soffan och har precis kollat på Let's Dance finalen på repris. Jag visste ju vilket par som hade vunnit och jag bryr mig egentligen inte om det men när Magnus och Annikas namn skreks ut som det vinnande paret och jag såg hur glada de blev började jag stortjuta. Jag är verkligen jätte löjligt känslig, när folk blir glada och rörda börjar mina tårar också spruta. Haha. Det var ju inte första gången i det här programmet heller, jag har börjat grina varje gång jag har kollat på det.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag och Michael ska hem till hans pappa och käka "sunday roast", samma sak varje söndag; kyckling, potatis, yorkshire pudding, kokta rotfrukter och gravy. Det är bra att man får lära sig lite engelsk tradition :)


Min lilla Sadie sitter hos mig och kelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0