and all i've got is cigarettes and alcohol

jag som skulle göra så mycket på min lediga dag. blev inte gjort någontong alls faktiskt. inga boots köpta, ingen engelsk bank fixad, inget national insurance number bokat och inget pas-fixande på ambassaden. aja, fick iaf sova ut och jag är glad för det. kom nyss hem, har varit ute med grodis och ida. vi var på zoo bar, det var faktiskt kul, jag spenderade mycket pengar (min dricks) och vi hade trevligt. jobba imorgon, blir säkert bra.

jag kan inte sluta flina och skratta åt mig själv och hur löjlig jag faktiskt är ibland. mina bussresor hem är nästintill känslomässigt katastrofala. antagligen är det för att jag alltid är själv på bussen med en massa främlingar och jag känner mig ensam. men att sakna någon så mycket varje gång man åker buss kan fan inte vara normalt. lägg ner denise, sluta med det där för det kommer ändå bara gå åt helvete.

kul att fylleblogga.
min älskling, havet, jag kommer känna igen mig i dig imorgon.
igen.
saknar dig, behöver dig. vill att du ska bo på andra sidan bron.
så glad jag hade varit då.
blir föresten orolig över dig när jag läser tive.
trodde jag såg min mamma innan och mitt hjärta höll på att stanna.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0