every girl is crazy about a sharp dressed man

igår slutade jag klockan fem på eftermiddagen, grodis kom ner till jobbet och det slutade med att vi satt där i baren till halv två på natten och sipprade på drinkar. det var sjukt trevligt, jag var glad. hoppas du kom hem ordentligt gullan, har inte hört nåt av dig idag.

idag vaknade jag upp efter några få timmars sömn och ska bege mig till jobbet för att först ha training + ett prov sen jobba kvällspasset. alltså en sån där dag när man måste vara i tid, vara utvilad och inte hyperstreeesig och whinig. jag drabbas såklart av min vanliga otur. när jag sitter på tunnelbanan stannar tåget helt plötsligt mitt inne i en mörk underjordisk tunnel och blir stående där. i trettio minuter. precis när jag börjar få sjuk panik börjar det rulla igen och meddelande ropas ut i högtalarna att nästa stationen är den sista för det var tydligen något fel på tåget. jaha tänker jag, får väl ta en taxi (ville ju inte bli sen) så jag kämpar iväg och får tag på en taxi. blir as nöjd och sätter mig tillrätta i de sköna skinnsäterna. vi hinner åka i ungefär 10 minuter sen dör motorn. taxijäveln bara lägger ner. så jag fick hoppa ut, ta en annan taxi för 20 jävla pund. och blev ändå sen. klarade provet dock med 98.8%. nöjd är jag över det.

imorogn är jag ledig. ska ta mig till banken och till ambassaden och till svenska affären. skämma bort mig själv så fort jag har några timmar över att spendera. ska köpa ostbågar och marabou och estrellachips. sen ska jag krypa ner i sängen med en kopp te och så ska jag plugga, fick de nya recepten idag, 83 recept och antar att jag ska göra provet innan helgen.

(föresten amanda! adam hade tydligen fattat lite av det vi pratade om igår. idag undrade han vad det var som va så kul med engelska tamponger. jag dog lite. hoppas att han inte fattar vad "ful rumpa" betyder. hade ju varit jobbigt)

Kommentarer
Postat av: amando

hahaha nej är det sant. piiinsamt hha

fan va bra att du klara provet föresten.

2009-11-18 @ 11:45:03
URL: http://svineflue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0