leon

haft mitt första jobbpass idag. det var kul och det gick bra. har en härlig manager, fick en ballong när jag gick för han tyckte jag var duktig. sånt blir man glad av, har inte fått en ballong sen... ja aldrig tror jag. när jag satt på bussen på väg till tunnelbanan som skulle ta mig hem kände jag det för första gången. jag kollade ut genom fönstret på höst-london som var blött och regnigt och fint och fick känslan av att detta är mitt hem nu. jag har lähenhet och jobb, nya vänner, har skaffat mig ett liv här. det kändes bra, känns fortfarande bra. finns fortfarande sånt som saknas men jag har förstått att man måste nöja sig ibland.

julhysterin är redan här. dom satte upp julbelysningen på oxford street idag, ska dit imorgon och kolla i affärer och suga in känslan av storstad. ska fixa pass också så att jag kan komma till sverige igen om det skulle vara nödvändigt. jag tror att det har tagit mig så lång tid att få det fixat för att jag på något sätt egentligen inte vill ha det. just nu har jag ingen möjlighet att åka tillbaka även om jag skulle vilja. det känns på något sätt bra.

jag, sandra och lou var på ikea igår. vi köpte köksmöbler och jag och lou köpte fix till vårat rum, här är så mysigt nu och man blir glad när man kommer in här. sånt är viktigt. var på en dunkande halloweenfest hos marco i lördags, annars har det inye hänt mycet. imorgon ska jag träffa grodis, hon ska med till ambassaden och jag ska hjälpa henne söka jobb. ska öven få lite shoppingbegär ur huvudet. jobbar till på söndag, helt okej.





Kommentarer
Postat av: kickass

kollade på leon för några veckor sen, den är kickass. aja what else is new liksom.

2009-11-04 @ 19:29:38
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0