my other family

såå, vilken kväll i söndags! kan bara säga att jag älskar mina jobbkompisar och vi hade en super lyckad och rolig kväll. igår hade vi training på dagen, fick veta att både jag och disco scorade 100% på senaste provet så nä vi slutat stannade vi kvar och drack drinkar hela kvällen, måste ju fira. idag e jag trött. ska egentligen på the sound spelning i camden ikväll men jag har för mycket att göra. nytt prov imorgon och jag har inte ens skrivit ner de nya drinkarna. så jag stannar hemma ikväll och pluggar, klarar jag detta provet får jag börja träna bakom baren på måndag. jag har det bra, jag är glad och mår bra. james bjöd in mig till hans hus på julafton, jag och några till från jobbet. blir nog mysigt.

nu ska jag ta en lång varm dusch, har inte varit hemma sen i söndags och har på mig samma smink + kläder som då. fresh!


jag och min trainer, chef och nya storebror i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0