rude boy

har jobbat 14 timmar idag, kom precis hem. sjukt trött men måste försöka varja ner lite. jag klarade mitt final poring test idag, james var stolt och skröt om mig, hehe. jag var stolt för nu behöver jag inte koncentrera mig mer på det, jävligt skönt. ska ha ytterligare ett drinkprov imorgon, 50 nya drinkar och fick precis recepten. hur fan tänkte han att jag skulle lära mig dom? jag ska sova nu snart sen upp om några timmar, har köpt massa red bull, ska sitta hela dagen med drinkjävlarna innan jag börjar jobba.

en sak hatar jag mer än kylan med att ta mig hem mitt i natten, det är alltid massa jävla nötter som ska börja prata med mig. och fråga efter nummer. man ba "men HALLÅ ditt jävla mongo, ser du inte att jag har jobbkläder på mig? ser du inte hur jävla TRÖTT jag är. fattar du inte hur trött jag är på fulla människor, jag vill inte PRATA med dig och tänker verkligen inte ge dig mitt nummer." fast så säger jag inte, vill inte åka på stryk. brukar mest bli så att jag flyr, typ ursäktar mig och låtsas göra någontong viktigt. jag blir bara så less på det, där står man med sin ipod och dör lite av köld och trötthet och så ska det komma folk och störa. man ba AHHHHHH. ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0