i just want you too know who i am

så, all in all har det varit bra sen sist. gick ut med bra betyg och har fixat en arbetsintervju på en cool cocktailbar imorgon. har haft fint sällskap här i några dagar, har varit bra. nu känns det konstigt att gå tillbaka till det normala, fick ont i magen innan och det slutade med att jag gick ut och drack öl. det är väl okej det med egentligen. hade inte lust men efter ett tag så blir det mest att man hänger med i svängen, en öl till, en cigg, trevligt sällskap, london etc.

vill komma hem till halmstad snart. har hittat en resa i början av november som jag gärna vill ta. då kan jag fira min gammelfarmors 90-årskalas, träffa min släkt, min farmor och så. allt beror på hur det går på intervjun imorgon, får jag jobbet är det inte stor chans att jag får ta ledigt så snart. jag saknar mina vänner, de som inte är här. malin, jenni, matte. saknar min familj.

it's you that i want so,
please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0