the beautiful people

intervjun gick nog bra, jag har ett trial shift där imorgon kväll och får, beroende på hur det går, veta om jag får jobbet efter det. lite spännande är det allt. idag ska vi ut, grodis kommer snart hit och jag antar därför att kvällen kommer bli spexig. vi börjar på the worlds end och jobbar oss sedan ner till underworld skulle jag tro, lär bli kul. just nu sitter jag och väntar på folk, det är bara jag och ett stycke sjukt par (frida och johan) som ligger och har feber i soffan som är hemma. lampan i vårat rum är förstörd, det är mörkt. jobby.

and tonight we're singing our london anthem:

en tår på tanden för vårt utseendes skull
en tår på tanden för vår skönhet
långt så mycket vackrare är du när jag är full
en tår på tanden för vår skönhets skull
skål

två tår på tanden för vår styrkas skull
två tår på tanden för vårt mod
alla starka karlar blir som höns när jag är full
två tår på tanden för vårt hjältemod
skål

tre tår på tanden blott för det är gott
tre tår på tanden för vår smak
och är det inte gott så är det vått,
det är alltid nåt
tre tår på tanden för vår goda smak
skål

fyra tår på tanden utan något vettigt skäl
skål

fem tår på tanden för att livet är kalas
fem tår på tanden tralalaaa!
supa, slåss, och svärja, kurtisera, slå i kras
fem tår på tanden tralalala la
skål

sex tår på tanden för min själ, jag är en hund!
sex tår på tanden ohhhhhhh!
här ska alla vaka här ska ingen få en blund
sex tår på tanden för en smutsig hund
skål

sju tår på tanden, du skulle ju bara ta en!
sju tår på tanden, säg hur gick detta till?
men det finns inga skäl att sörja vi börjar om igen
sju tår på tanden om du bjuder till

en tår på tanden för vårt utseendes skull
en tår på tanden för vår skönhet
alla är så vackra
jag är vacker
jag är full!
en tår på tanden för vår skönhets skull
skål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0