thank you love

efter några dagar här känns det mycket bättre. jag är inte ledsen och känner mig inte liten och vilsen. vi hittade den finaste lägenheten igår, men den var för liten och för dyr så det sög. hoppas på många fler visningar denna veckan. tjejerna är på g med sitt jobbsökande och jag bara väntar in tiden tills mina kurser börjar.

igår var första kvällen om vi faktiskt orkade göra något, vi satte oss på en pub nära vårat hostel och tog en eftermiddagsöl. tanken var att vi sen skulle chilla hemma. och det gjorde vi också, fast inte hemma på rummet utan hemma i lobbyn. med vin, musik, twister och roligt folk. hade verkligen en super kul kväll och kom i säng i lagom tid till och med. ikväll ska vi på bio och se inglorious basterds. imorgon ska vi dra ut med marco, bartender på vårat hostel och även en vän från tidigare londonresor (för mig och lollo).

en sak som suger är att jag måste till ambassaden och sånt. jag hade tydligen inte ett giltigt pass, dom stoppade mig i tullen på flygplatsen och tog mitt pass och jag fick vänta jätte länge och allt va bara jobbigt. så nu e jag pass-lös i england. måste försöka fixa detta på något vis. (de andra tycker för övrigt att det är skitkul, det tycker inte jag. bara typiskt mig)


var bara tvungen att skriva lite, nu vet ni att jag lever och att jag har det bra.

Kommentarer
Postat av: juuulia

saknar dej kankse lite skoknyckkare ! ....

2009-09-08 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0