tomorrow is today

så, i övermorgon är det dags. har inte kommit någonvart med packningen ännu, min väska är för liten och jag får inte plats med någonting. jag ska snart in till bibblan och träffa londontjejerna, vi ska planera lördagen och fika. måste hämta min jacka på kemtvätt och hämta mitt leg hos polisen. kul i pissregnet. vill hem till min kille och kolla film och ligga under ett varmt täcke. ikväll.

träffade jenni igår, vi satt på lekplatsen och rökte och skrattade. kommer sakna dig baby, sjukt mycket.





so baby, baby, dry your eye
and bring your voice and bring your
smile
all of us who don't belong
to anything or anyone
hurry up we're losing time

and I will meet you in the corner
of lucky avenue and 7th
and I will take you all the way
to where the streets don't have no shadows
to where tomorrow is today


Kommentarer
Postat av: j to da enni

åååååååh fifan vad jag älskarej babyy

2009-09-03 @ 16:22:56
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0