waddup!

idag har det varit en bra dag på många sätt. lollo fick jobbet på h&m, mangan har fixat jobb på french connection och vi har kollat på en lägenhet som vi vill ha. det var ett annat gäng som skulle titta på den efter oss men om dom inte vill ha den så tar vi den imorgon. perfekt var den faktiskt.

jag har blivit dunder förkyld. beror antaglöigen på att jag bor i helvetet på jorden. vaknade mitt i natten av att brandlarmet gick så alla fick springa halvnakna och barfota ner på gatan. nån svimmade och brandkåren kom och massa skit. skithostel. det sjukaste var att när vi väl fick gå tillbaka in så spelade dom som äger helvetet massa techno och de stod och SKRATTADE. fattar ingenting. koncentrationsläger yeees.
så nu e jag piss förkyld. snorar och nyser och känner mig svullen i ansiktet och blö. blö blö blö. vi var iaf på vårat älskade yha innan (det första stället vi bodde på) och vi ska flytta dit tidigt imorgon, så sjukt skönt ska det bli. där finns det mysiga soffor och härliga människor och det brinner inte.

det som får mig på bra humör igen är how i met your mother. tacka fan för humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0