fet förlust

dagen har varit både bra och dålig. redoviskade ett arbete så nu har jag det ur världen, skönt som fan. sjukt varm har det varit och som tur va hade vi ingen fotolektion så jag drog mig hem till mamma vid 1 tiden. fixade med mitt nya rum där, sen cyklade jag in till stan och köpte ett cykellås för jag ska börja rulla till skolan. träffade också lollo och tog en kaffe i solen, fick bonnabränna och det sög. (den är typ borta nu så de suger inte längre)

sen åkte jag hem och fortfatte med rummet och efter ett tag kom m och hämtade mig. vi åkte till systemet och köpte massa öl och annat som vi ska ha i helgen. hem igen och käka. sen kom sara och vi + lillebror olle drog oss iväg mot örjans vall. efter mkt om och men satt vi äntligen på borta supporter- sidan, detta också sjukt nice. tills vi förlorade. med 3-0. det får bli skärpning nu djurgården. olle var i vilket fall som helst nöjd, detta var den första dif matchen i fotboll han sett. han var otroligt söt i sin dif tröjja :)

nu ska jag dra igång med pluggandet. imorgon ska man fira valborg och vi ska göra det i min trädgård. grill och mys!




det sörjs i denna ikväll

Kommentarer
Postat av: amelie

Nu blev jag galet avundsjuk! Jag saknar din trappa och trädgård. Usch och blä att jag ska jobba imorgon. Tror iallafall att jag fixat så att jag är ledig på din student :D

2009-04-29 @ 22:36:47
URL: http://gissbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0