Sova sig lite

Det var jätte mysko när vi kom till stallet. Detvar någon som redan hade varit där och fixat allt! All mat var färdig, det var mockat fint i båda boxarna och båda hästarnas ben var lindade. Det är ju inte mamma, hon är fasiken i Holland. VEM KAN DET HA VARIT? Så sjukt märkligt ju! Ett litet troll kanske... Aja, allt var ju fixat och klart så vi tog ut både Gerry och Bosse så att de fick gå och beta lite gräs och så. Dom var söta och pepp båda två. Hästar är verkligen terapi, man mår bra i själen och dom luktar gott. Jag tror inte det finns någonting som luktar godare än halsen på en häst.

Well well. Jag mår mycket bättre nu iaf. Är trött och måste sova. jag vet inte om jag börjar kl 9 eller 1 imorgon, jävla jobbigt. Har försökt få tag på Annika hela dagen men den lilla grisen svarar ju inte på sin mobil. Dags för sängen nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Carro (Hjälper Bibban med hästarna)

Skulle gissa på att jag är trollet...

2009-05-27 @ 08:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0