sick and tired

fy fan säger jag bara. har varit jobbiga 24 timmar alltså. vaknade mitt i natten hos jason igår och mådde skitdåligt. tog med en kudde och gick och la mig på hans badrumsgolv i typ en timme. gillar badrumsgolv n'r man mår kasst, de är alltid svalt och så, tyst med. efter en timmes kallsvettning och illamående gick jag och la mig i sängen igen. men bara för ett tag sen var det samma sak igen. tillbringade mesta delen av natten på golvet. la mig nog vid 7 igen och då sov jag till två tror jag. har mått skit hela dagen men har haft massor att göra och fixa så har inte kunnat vila. började må bra vid 10 igen typ, känns ganska bra nu. vill vara frisk till imorgon, min sista helg hemma nu ju.

ligger jusy nu i soffan, mitt rum är utlånat till en belgisk hästtränare så får sova här i natt.
men det e okej, jag har prison break och har precis gjort lite varm mjölk med honung i, då sover man gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0