oh, it's what you do to me

blev inte så mycket londonfix som jag hoppats på. fick en klump i magen och det kändes bara skit att hålla på med det där just nu. jenni kom hit och vi gick ner till nissan och satt på en bänk i en timme och pratade om saker. var skönt, jenni är smart och säger bra saker som är sanna och ärliga och hon säger det inte för att jag vill höra det utan för att hon vet att det är sant och hon vet hur jag känner mig och vi funkar likadant. då är det tröst på riktigt. fina tjej.
gick hem efter en stund och la mig i min säng, det var skönt att ligga där i mörkret och lyssna på musik. en stund iaf, sen blev det bara jobbigt. tagit en några timmars lång nattpromenad med mattias. att nattvandra runt i furet i slutet av augusti gör mig lugn och så, det luktar något speciellt, typ löv, fuktig astfalt och äpplen. klumpen är typ borta nu, tack.


oh, it's what you do to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0