eleven days to go

hade en bra kväll igår. satt med syster och hennes pojkvän på campino och pratade i timmar. diskuterade religion, idioter och london, det är kul att hon blivit så stor. lillasyster är inte så liten och snart är hon vuxen och så, känns mindre jobbigt än vad jag trodde det skulle kännas. hon är cool, blir nog häftig att hänga med sen. duktig är hon också. glodde även på moulin rouge, shit vad jag grinade. den jävla filmen får mig att stortjuta varenda gång. moulin rouge och titanic. kärleksfilmer + pms = röda svullna gråtiga ögon hela dagen. tacka fan för solbrillor.

                      
lilla syster


idag har jag pluggat en stund, fixat lite provgrejjer och så. fikade med sara och elina i stan. matte och kim kom förbi senare. kommer bli trist att åka så snart efter att matte kommit hem, har knappt träffats alls i sommar eftersom jag varit i torekov och han jobbat i småland. han kom tillbaka igår och jag drar om typ 10 dagar. han fick min megafon idag, överlycklig kille.

håller på att fixa massa londonfix nu, mycket som ska göras. mamma hjälper mig, snäll är hon. mycket som måste göras, lite tid att göra det på typ. mycket man vill hinna med och så och massor av saker man egentligen borde prioritera. den kommande helgen är min sista helg hemma, mattes första helg hemma och ola kommer hit från oslo. känns som att det kommer bli ballt och så.

nu ska jag maila på lägenheter, tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0