and it's like this

haft en bra helg med mycket fest, mycket vänner, mycket vin, lite ångest, för lite mys etc. grodis har varit här i några dagar men tog tåget tillbaka till sthlm för några timmar sen. har fått en del fixat de senaste dagarna, londonresan kryper närmare med större steg för varje dag och det är bara 12 dagar kvar tills vi åker. känns bra men konstigt. har varit jobbigt att börja packa ihop saker och kläder och jag förstår att jag bör slänga allt som jag inte har användning för längre. att komma tillbaka hit efter ca ett år i london och ha kvar sitt rum med saker från när man var 14 kanske inte är en bra idé även om den känns trygg. fyllde 19 i lördags, kanske dags att växa upp och bli stor och göra sig av med minneslådor med små ting jag fått av människor som en gång i tiden (eller fortfarande) har haft en stor betydelse i mitt liv. vad ska jag med gamla lappar och brev till? varför ska jag ha tonvis med böcker jag aldrig kommer läsa igen eller skrivböcker och skolarbeten från mellanstadiet. slänga slänga slänga. dags att bli stor.

äter pizza hela tiden. på 5 dagar har jag varit utan pizza en dag, då åt jag på donken. kommer onekligen bli tjock. igår drack jag mer än 2 liter cola. TJOCK. vet du vad jag gör just nu då? äter pizza och häller i mig cola. är inte ens hungrig.

saknar min sjuka kille

Kommentarer
Postat av: Ludde

Hällre tjock o glad än tunn o skör.

Man får ju större tuttar med, jag tänkte jag skulle slå Jenni med större boobs än henne och bli så fet att jag får sjukintyg av att ligga hemma och bli ett med sängen :)

2009-08-24 @ 20:26:31
URL: http://grim-nyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0