vad vet du om gryningen förren du mött varje morgon med sömnlösa ögon?

blir inte skrivet så mycket här just nu. jag är i torekov och jobbar på veckorna, hemma i halmstad och myser på helgerna. slutar jobbet på torsdag, familjen åker hem idag så jag blir ensam kvar i några dagar. det känns sådär, det är stort och tomt här.

jag åker till london om mindre än 4 veckor. känns också sådär, det är mycket som ska klaras av innan, skolarbeten som måste bli klara, rum som måste städas ur, packning som ska packas, skolor som ska ansökas till. jag fyller 19 om 12 dagar, bara ett år kvar som tonnis. det blir födelsedags/avskedsfest den 22 augusti hemma hos mig. kommer nog bli bra och fint. 


det är väl vackert väder ovanför molnen
men regn där vi går
kom och lägg dig här i gräset
under mig
och blöt ner kläderna
kom och lägg dig på marken
under om du vill
kom hit och sätt ditt liv på spel
för min skull

vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära
för jag blir hellre ensam
än lycklig med någon annan


det är föresten bara bullshit att man aldrig ska ge sitt hjärta rakt ut, det kan man visst göra. det är bara fegt att låta bli. jag tror att om det väl går sönder så gör det så jävla mycket ondare om man inte har kvar känslan och vetskapen av att man gav alla känslor man hade i det från första början. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0