baby baby baby

det är sommar och jag har inte tid att blogga. jag ligger på stranden på dagarna, läser lite, badar lite, mysier mycket. på kvällarna dricker vi öl eller kollar på film eller bara är. jag har världens sötaste kille, jag är kär och glad och jag mår bra och min mage gör inte ont lika ofta nu för tiden och mitt huvud sprängs inte av för mycket tankar och för mycket ångest. jag mår bra och allt känns safe. allt utom london, jag är rädd för london helt plötsligt. jag har det så bra här hemma nu och jag mår toppen och london skrämmer mig. det känns inte som att det kan bli bättre än vad det är nu och tänk om det är sant och london blir en besvikelse. då är det väl bara att åka hem egentligen. jag har de bästa här. förutom lollo som åker med till the big L.
det blir nog bra.

ikväll ska vi (jag, jason, sebbe och john) sitta i min trädgård och dricka öl och käka pizza. sen kanske fest, kanske ut. imorgon börjar jag jobba.. ledig typ 6 dagar fram till den 22 augusti. kul jul.

so long suckers!

Kommentarer
Postat av: Ludde

Pizzaaaaaaaaa!

2009-07-09 @ 21:15:31
URL: http://grim-nyberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0