hallelujah

siter i torekov nu. lillebror fyllde 6 år igår och det var barnkalas, fullt med barn och knäppa mostrar. han e ganska stor nu, lillebror är inte så liten längre. börjar skolan i höst och sånt, kommer vara tråkigt att inte vara hos honom då. han e fin, mannen i mitt liv. sitter just nu och dricker ett glas chapel hill och lyssnar på mysig musik. ska snart natta min kusin sen duscha. ska ner till byn och träffa folk ikväll, först ska jag spöa viktor  i pingis. 

det e mysigt här nere, tråkigt att det regnar dock. var ute igår, träffade gamla vänner. åker nog hem imorgon ändå, saknar min kille. och jag saknar jenni något så galet mycket. baby baby dry your eye typ. amanda grodis kommer till halmstad nästa vecka, det blir kul. 


känner inte att jag har någonting att skriva egentligen, det var bara länge sen jag var inne här. saknar att ha massvis att vilja skriva om, vissa dagar känns det som att jag kan fylla sida upp och sida ner med tankar och ord och känslor men just idag känns det bara tomt. jag ramlade i trappan imorse, snubblade på täcket och BOM. min arm är blå och svullen, gör pissont. 


comehere baby
you know you drive me up the wall the way you make good
on all the nasty tricks you pull
seems like we're making up more than 
we're making love 
and it always seems you got something on your mind 
other than me 
man, 
you got to change your crazy ways 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0