awesome

studenten var helt otrolig. hela helgen har varit så jävla bra och jag vill stanna i den en stund till.

jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. det känns om att jag har så mycket i mitt huvud och att det finns så många känslor att beskriva och så många ord men att allting ändå blir snurrigt och stökigt och att inga känslor eller ord blir bra ihop eller gör varandra rättvisa. så det blir mest bara ord om ingenting och kanske om allting ändå, fast på ett annat vis. jag är i allafall glad och jag har en bra feeling i magen och mitt huvud känns lätt och tomt men samtidigt fullt till bredden men inget av det spelar egentligen någon roll. för jag är glad, jag mår bra, jag är okej, du är okej, vi är okej och allt är okej och runt om oss känns världen som något overkliget och jag vill inte tänka på verkligeheten. bara stanna kvar här lite längre, en stund till i det overkliga och det som känns för bra och det är varmt under täcket och jag skrattar och ler och jag känner mig liten, så fruktansvärt liten. det är en bra känsla, en bra morgon en fin natt. och återigen en fin morgon.
återkommande fina morgondagar
och fina nätter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0