4 x

nu har jag ytterligare två kryss, så än så länge är det 4 kryss idag. nu har jag 20 saker kvar. jag är super hungrig, fått i mig två mackor på hela dagen.. den här stressen gör att jag får ont i magen och blir trött och inte alls sugen på mat. nu känner jag mig iofs lite lugnare och då kommer hungern krypande. maaaat.

jenni var här en stund innan, vi satt på trappan i solen och pratade om våran fantastiskt roliga lördag och om hur fantastiskt asa roligt det kommer bli på fredag. vi har lite problem med hur vi ska komma fram och tillbaka dock. får försöka lösa det på något sätt. fungerar inte riktigt med tåg då det är så jävla dyrt och biljetten till konserten kostar 550:-
har inte riktigt råd att lägga ut typ 1000:- på fredagen.. har fan bal på söndag ju! måste fixa massa innan dess. skor, väska, smink, smycken >.<

har iaf en klänning.. och två snygga baldejter!

Kommentarer
Postat av: Anna K.

Så du har bal redan?? så du har gjort slut alla tentor och sånt eller?? Mina tentor börjar imorgono...:S läskigt!! Kram på dig!

2009-05-25 @ 20:37:10
URL: http://www.annanando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0