9 to 5

kul kväll igår. massa trevligt folk hos alex, god mat och bål. åkte in till stan vid 11 och drog med mig ammi och redhead hem till auntie mimmi (kär vän till familjen) där vi tog ett glas vin och åt sushi och lyssnade på massa bra musik. det var mycket trevligare än att gå ut. tog ändå en liten runda när vi gick därifrån sen ville jag hem. isak hämtade (som vanligt) och vi drog hem till rickard där det kollades på Saw. sen körde isak hem mig.

haha nu när jag tänker efter var kvällen igår ganska sjuk alltså. men trevlig. haha.
jag ska försöka laga min lilla kamera så att jag kan börja ta bilder när jag är ute.
lite tjaffsigt att släpa runt på systemkameran.

nu ska jag snart pallra mig ur sängen och fixa lite frulle. sen ska jag städa på mitt rum. man kommer faktiskt inte in här typ, det ligger för mkt saker i vägen för dörren. stääääääda.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. hade varit kul att ha en riktig utgångskväll, det var ett tag sen. de senaste gångerna har jag bara varit en snabb vända i stan sen hittat på någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0