kallt och mörkt

detta känns verkligen deppigt.
sitter fortfarande i mitt rum, som för övrigt är så stökigt att man bara kan öppna dörren ca 30 cm för att slinka in.
jag sover bland tvätt, skolböcker och väskor. jävla röra. har inte ens en lampa här inne så det enda ljuset jag har är det från laptopen. lagom opepp. imorgon ska jag och mamma åka och köpa möbler så ska jag fixa här inne under veckan, är ledig till på måndag.

viktor ställde en stege upp till min balkon innan men jag är för rädd för sånt. började skaka i hela kroppen och blev helt snurrig av att tänka på att klättra ner. den står kvar där, tittar in på mig genom fönstret och hånar mig. messade precis nicklas. tycker han kan komma hit, klättra upp för stegen och sitta ute på balkonen och prata med mig.
jag är ledig imorgon men måste till skolan ett par timmar för plåtning. sen ska jag träffa amelie och vi ska på säsongens invigning av salt ute i tylösand, ska bli mysigt. skumpa och god mat. skönt med lång helg. jag och nicklas försöker styra upp något på torsdag, vi är sugna på lek och lite alkohol. kubb och öl kanske?

Kommentarer
Postat av: amelie

Svar numero 1: jaa, det är du D!

Svar numero 2: Jaa! Som du kunde läsa så tyckte jag att det var hysteriskt roligt och har suttit och skrattat för mig själv nu halva dagen. You made my day, honeybun!

2009-05-19 @ 23:52:47
URL: http://gissbol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0