pepp

nu ligger jag i soffan och pluggar. jag är ganska trött men ändå hyffsat pepp. kan bero på att jag hade en sjukt rolig kväll igår. haha jag har typ suttit hela dagen och garvat åt saker som hände igår, jävla kul människor man träffar ibland alltså. hoppas hela sommaren kommer vara full med lika roliga kvällar.

funderar på att lägga ner böckerna nu och sätta på lite gossip girl istället. eller kanske one tree hill. eller desperate. åh.
ska föresten boka tid för min tredje tatuering på torsdag! kommer bli asa bra och jag hoppas verkligen att han har tid innan den 1 september!

blir mitt motto på underarmen/handleden typ.

pain is temporary
glory is forever


jag och jason har suttit och placebo peppat ungefär hela dagen. DET KOMMER BLI FAWKIN AWESOME!
på fredag gäller det.





Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeeeeeeeeeeejzzzzon

It's gonna be craaaaaaaaaaaaaaazy shiet!

2009-05-25 @ 01:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0