precis som i kalle anka

åhh jag blir så trött.

viktor (mammas pojkvän) bestämde sig för att måla om trappan till övervåningen nyss.
han började från trappsteget högst upp och målar sig nedåt.. så att han inte ska bli fast här uppe sen..
det är ju bara det att JAG ÄR HÄR UPPE!
han glömde kolla så att jag inte var på mitt rum!

gick precis ut ur rummet och då har han målat halva trappan.
han sitter och as garvar där ute nu.
jag som skulle tvätta och sen åka hem till amelie men nu, nu sitter jag här!
INSTÄNGD!



där viftar hans hand med målarpenseln. det lilla aset.

Kommentarer
Postat av: natha

HAHAHHAHAHAHAH, det var det roligaste på länge. fy fan denise, hahahahah xD

2009-05-19 @ 21:31:23
URL: http://natlin.blogg.se/
Postat av: Anna K.

Hahahahahahhaha!!! stackars!! xDDD han gjorde det säker med vilje...hahaha!!

2009-05-20 @ 11:20:06
URL: http://www.annanando.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0