pure morning

FAN VA LYCKAT OCH AS BRA DET VAR!!!!!!!

när vi kom ner till hässleholm checkade vi in bilen på festivalparekeringen. sen ringde vi upp grabbzen och satte oss utanför och drack öl och lyssnade på asa mkt placebo, det var sol och alla var pepppppppade till tusen. konserten var SJUKT JÄVLA BRA! stod längst fram och nu har jag ont i kroppen och stora blåmärken, men det gör ingenting, så jävla asa mkt värt det!

efter konserten ville jag komma in på campingen så jag kom på den super bra idéen att krypa UNDER staketet.. så ja, jo jag gjorde ju det. rullade typ ner för en backe och ner i en bäck men det gick bra ändå. hittade folket efter mycket om och men. sen var det bara efterchill med en öl och soluppgång. mys och en hel del skratt :)

idag vaknade jag seeent och det var varmt och jag hade sovsäcken upp till haakn och ala kläder på mig. började iaf dagen som man alltid gör på festival, med öl. sen skulle vi ju åka hem och så men bilen startade inte så det blev ännu mer öl och massa skojj med sjuka vakter och söta peeps.

precis kommit hem nu, ska bara duscha och fixa mig sen blir det nog en liten runda på stan. inte för sent dock för imorgon är det studentbal! :D
kommer bli asa bra!


PUSS!!

(bilder kommer senare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0