skola

sitter i skolan på fotolektion. har precis blivit intervjuade och fotograferade av både hallandsposten och laholms tidning.
bara för att vi är bäst och vann lilla journalistpriset och har därmed gjort sveriges bästa skoltidning.

jag är trött idag.
trött på att gå upp, trött på skolan,
trött på att komma hem, trött på att plugga,
trött på att gå och lägga mig, trött på
att vakna osv.

studenten är om tre veckor.
jag och mamma planerade min studentskiva igår
ungefär mellan 70 - 90 pers bjudna.
fullt ös.

gjorde iaf mitt muntliga nationella tal i svenska b idag så nu är jag klar med den kursen också.
mvg


så jag måste välja mellan mig och henne
och dig och honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0