SOULMATES

fan vad jag plågar mig själv. sitter och kollar på klipp ur konserten i paris och dör. jag dör för att jag verkligen sannerligen kommer DÖ imorgon. på riktigt alltså. detta kommer bli så sjukt. blir det häftigaste på riktigt riktigt länge, om inte någonsin.

just nu känner jag typ såhär;

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
IHHHHHHHHH HIHIHIHIHIH
HOHOHOHOHOH
^HAHAHAHHAHAHA
ihhhhhhhhhhhhh *GRÅTER*
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


det pirrar i hela min mage och jag känner känslan i hela kroppen, till och med i tårna. detta blir awesome.

jenni jag älskar dig du är bäst och finast kommer du ihåg när vi låg i på golvet i mattes källare och kollade på Soulmates never die konserten och vi hade en brasa i vedstan och det var mitt i natten och vi hade druckit öl och vi grät till musiken och pussades och lovade att älska varandra alltid och att vi någon gång skulle se placebo live innan vi dör och vet du, THIS IS IT! IMORGON GÖR VI DEN KVÄLLEN RÄTTVISA!


Kommentarer
Postat av: baby baby dry your eye

I LOVE U LILLA D

2009-05-29 @ 12:11:56
URL: http://amsway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0