sture på stan, dag 1

vaknade åter igen upp i soffan, smått förvirrad med smink i hela ansiktet och historiaboken på magen.
idag är det sture på stan, skittråkigt. jag har satt upp mig på förmiddagspasset (antar att jag är sjukt försenad) och det innebär att jag ska sitta framför en dator i skolan och redigera alla bilder som kommer in från fotograferna i stan. faaaan va trist jag vill inte. jag måste verkligen lägga mig i ett solarie idag, har inte solat en enda gång och det är bal på söndag! vill inte gå där vit som ett lakan ju!

jenni babe kommer hit senare ikväll så ska vi kolla på placebos konsert Soulmates never die live från Paris. Jag kollade på den igår, första gången på länge, och jag tror att det var först då jag förstod att det där ska jag få se live. IMORGON! jag satt och grät i ungefär två timmar och hela mitt hjärta höll på att gå i tusen bitar. det kommer bli det bästa på så jävla länge.

sååå, nu måste jag dra. vil inte vill inte vill inte vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0